Rym2023 Selam kızlar, tam 32. haftayım. Bana buzluğa atmalık tarifler verir misiniz. Neler yapıp koyabilirim, pek buzluk kültürüm yok bu nedenle bilginize ihtiyacım var 🤭
Yazmelegi_ Rym2023 benim yaptıklarım Yaprak sarması Lahana sarması Sulu köfte İçli köfte Mantı Nohut Fasulye haşladım koydum Patlıcan hazırladım karniyarik için
Rwerdst Rym2023 bende yavaş yavaş yapıyorum artık 😂 patlıcan ve biber kızsrtırken fazla fazla kesiyorum. Yarısını kızartıp yarısını buzluğa atıyorum. Onun dışında annem lahana sarması göndermişti onları buzluğa attım. Geçen ıspanak aldık. Eşim onları kesti doğradı buzluğa attım. Köfte yapcam kurbandan sonra 😄 başka şeyler de yaparım
Papatyaaa__ Rym2023 benim yaptıklarım 1.Poğaca 2.yaprak sarma 3.dolma 4.tavuk köfte 5.yine köfte (et) 6.haşlanmış nohut 7.çay yanına atıştlrmalık kurabiye 8.küçük köfteler Şimdilik bunlar zaman olunca börek falanda yapcam doğuma 40gün var☺️
Alizee Yazmelegi_ sulu köftenin etlerini mi pişirmeden hazırlıyorsunuz? Yaprak sarmasını ve lahanayı bende yapıyorum.
sevaldqn1 Sonlara yaklaşmadim ama.genel olarak lahana sarması yaprak sarması mantı nohut icli köfte poğaça gibi seyler
Yazmelegi_ Alizee pisirmeden yapıyorum kıyma katıyorum ben genelde veya tavuk göğsü(robotta çektiriyorm) o sekilde yuvarlayıp buzluğa atıyorm
Ozlemtanirr Papatyaaa__ kurabiyeyi nasıl yapıyorsun pişirdikten sonra dolaba atıp çıkardığında kendi mi çözülüyor
Aytac27-07 Rym2023 Kaynanam bi taşım kaynatıp öyle koyuyor derin dondurucuya küçük tencerede,,istediğin zaman çıkar bi taşım daha kaynat,yeni sarılmış gibi oluyor ezilme dağılma olmuyor🤭
Alizee Rym2023 bende mantı, sarma, lahana dolması, tavuk ve et köftesi yapıyorum. Ekşili köftenin köftelerini unlayıb hazırlıyorum.
Rym2023 Alizee bende çok severim hem etli hem zeytinyağlı aslında, yani herşeyi hazırlayıp sarıp çiğden koysam hiç bişi olmaz, dağılmaz dimi buzluktan çıktıktan sonra
nilaydatokus Rym2023 biz patatesli gül böreği, kurabiye, mozaik pasta ve poğaça koyacağız yeterli diye düşünüyorum şimdilik :)
Rym2023 nilaydatokus bende börek ve poğaça düşünmüştüm 🙃 ama baksana hanımlar baya baya fullemişler 🤭
Mervekaradag nilaydatokus börek poğaça ve kurabiyeyi buzluktan çıkarıp çözünmesini mi bekliyorsunuz? Yoksa direkt fırına mı koyup mu ısıtıyorsunuz?
Yazmelegi_ Rym2023 pisirmeden bir gün önce de çıkarıyorum erimiş oluyor hem o zaman pişerken dağılma yapmiyor