Melike_2403 Siineemm oo harika maşallah Allah sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin inşallah darısı bize
Nergizos ikizprensesannesi yaptım canım eşim normal test almış o da negatif çıktı. Hayalet çizgi falan da yok. Erken mi acaba yaa
Siineemm Nergizos ya bazen geç döllenme olabiliyor o yüzden de çıkmayabilir adet zamanına kadar bekle o zaman bir daha dene inşallah Allahım nasip eder 🤲
Nergizos Siineemm ahh iyi o zaman canım ya. Ben bekliyim biraz. Boşuna stres yapıyorum sonra. Bulantım var sadece. Ama o da gebelikten mıdır başka birşeyden mıdır bilinmez
Nergizos Siineemm negatif çıktı bugün erken gebelik testi yaptım. Bı ihtimal kalmadı bence. Tüp bebek düşünüyorum artık
Siineemm Nergizos muayene oldunuz mu sebebine bir baki bence önce Allahım inşallah en kısa sürede nasip etsin🤲