Siineemm Adetime 3 gün var gebelik testi yaptım. 2. Çizgi hafif silik çıktı. Adet sancısı gibi karın ağrısı ve hafif göğüs hassasiyeti var. Hamile miyim acaba
Meli-sa Siineemm benimde adete 3 gün vardı silik çıkmıştı şuan adetim 3 gün geçti benimde karnım adet olacak gibi ağrıyor ve göğüslerim çok fena dokunamıyorum bile her lavaboya gitmeye korkuyorum adet olacağım diye 🤣🤣
Ftrhn Siineemm adet sancısı gibi mi nasıl sizde ağrı tam olarak. Benim de 4 gün kaldı yarın ben de yapacağım inşallah hayırlısı ile pozitif görürüm. Peki erken gebelik testi ile mi öğrendiniz ? Hayırlı olsun inşallah 🤗
Secilasya Arkadaşımda da aynı belirtiler var onun da adeti iki gün gecikti kan testi verdi şuan hamile sizi heveslendirmek istemem ama biraz bekleyip kan testi verin
Busraa-aa Bende âdetime 3 gün kala erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı ama gözle rahat görülür şekildeydi ve şuan 14+4 hamileyim🌸
Siineemm zeynnepppp inşallah en kısa sürede isteyen herkese nasip olur adetin geçerse bir daha dene bence bazılarında negatif çıkabiliyor
Ftrhn Meli-sa sancı nasıl canım adette olduğu gşbş mi benim de 4 gün var adet sancım başladı bi üzüldüm. Oldum olacağım hissi var yarın erken gebelik testi yapacağım inşallah. Hayırlı olsun size de 🙂