Piraye2612 ilk müdehale iğne ile yapılıyor, bebeğin kesesi tüpünüzde iyice büyüyüp iç kanama başlatmasın diye, yapılan iğne hücre öldürücü gibi bişey, kemoterapi hastalarına kullanılıyor normalde, sağlığınız için 2.doz gerekiyorsa mutlaka vurulmalı, değerlerinizde çok yüksek değil, diğer dozla hızlıca düşer inşallah