snmprlk_ benımde sizin gıbı oluyor Du doktora gittim yanma kaşıntı yoksa sorun degıl vajinal baskıdan dedı sonra 1 hafta sonra hem ıslaklık hem krem rengi akıntı olmaya başladı bebegın suyu olabılır dıye düşündüm tekrar gittim vajinal muayene oldum bır sıkıntı yok bebegın suyu iyi ama bu haftalar da enfeksiyon oluyor dedı 2 adet fitil verdı susuz azıcık akıntı oluyor arada fitilin dah sadece bırısını yaptım diğerini yapınca tamamen gecer diye düşünüyorum