Ezz Mervesoydas 34 e girdik bizde azaldı sanki hareketleri biraz. Sürekli topluyor ama kendini sertleşiyor karnım
akdeniz23 Mervesoydas 34+2 yim hareketleri azaldı korkmuştum başta ama arada belli ediyor kendini. Eskisi gibi tekmeleri nadir oluyor. Daha çok sertleşmeye başladı şimdi.
bu_partideyalnizsin Mervesoydas 29 haftalik hareketlerinde bugün azalma var hatta şu an soluma yatmış bekliyorum beni kaygilandiriyor bu durum🥲
Ece_burhan Mervesoydas 33 haftadayim dinlenirken ayaktayken otururken oluyor vajinada hissediyorum tekmelerini ve kilo alinca vurunca agriyor bazen
Mervesoydas akdeniz23 evet karnimin bir tarafi yukari dogru cikiyor benimde o yuzden merak normal mi diye
akdeniz23 Mervesoydas sizin nerede sertleşiyor daha çok benim göbek deliğimin üstü göğsümün altı sürekli sertleşiyor.
Elvan77 Bende 33+4 üm ve sertleşiyor ağrı gibi oluyor bazen toplanınca kasıklarıma basınç ağrı oluyor hafif hareketleri değişmedi ama hala eskisi gibi hareketli 😊
Mervesoydas Elvan77 bir yerde okumustum bebegin sertlesmesi dogum sancisi diyorlardi korktum bende ama herkesde oluyor demek ki
Ece_burhan Mervesoydas benim bebis ters duruyor temmuz basi gibi kontrolum var normalde 32 .haftadan sonra 2 haftada bir olur mus kontrol ama ben devlete gidiyorum o temmuz basi gibi gel dedi nts filan ne zaman girilcek acaba