Merhaba canımlar bacımlar 🥰 size bir sorum olacak ben geçen cumartesi yani 6 gün önce yumurtlama zamanımda çok az lekelenme tarzı bir akıntı gördüm bir gün sürdü. Bugün ise yani 6 gün sonra tekrar kahve rengi azıcık bir akıntı gördüm uygulamaya göre adetime 10 gün var en az 8-9 gün. Bu akıntıya yerleşme diyebilir miyiz? Yaşayan var mı? Teşekkür ederim şimdiden 💐