Merhaba🌸 sabah 7de uyandım bebeğin hareketleri ile ve daha hareketleri devam ediyor. Abartısız toplam 5 dakika durmamıştır. Yarın kontrolüm var o yüzden bugün ekstra gitmedim doktora ama endişe duyuyorum. Vurma gibi hareket değil, resmen göbeğim iniyor çıkıyor sağa sola toplanıyor… Başına gelen var mı? Doğum belirtisi olabilir mi?🙄