Zeynaa Rica ederim canım ben folik asit 3 aylık döneme kadar kullandım hemde OMEGA 3 de kullandım ve hala OMEGA 3 kullanıyorum doktor folik asiti 3. Aydan sonra bırakmamış söyledi kullanmak onemliymis yani
Şuan 34+2 oldum ve agrilarimi sindiren tek şeyin OMEGA olduğunu düşünüyorum eşim sağlıkçı olduğu için emzirme döneminde bile kullanmamı söyledi
Tabi tercih sizin