Cansuu2818 İyi günler hanımlar adetim 2 gün geçti bugün ikinci gün ama kan verdim negatif ovulasyon testi kullandım 4 Haziran da pik di benzer bir durum yaşayan var mı
aysenuroztunc Cansuu2818 4 Haziran pikse biraz daha beklemeniz gerekir 2-3 gün sonra tekrar edebilirsiniz testi
didemkose Cansuu2818 ben 5 nisanda adet olmam gerekirken olmadım 12sinde erken gebelik testi yaptım çıkmadı 17 nisanda tekrar test yaptım pozitifti yani her an herşey olabilir 🥲
Tugba_sari Cansuu2818 benim adetim 1 hafta geçtiği halde 3 test yaptım hepsi negatif çıkmıştı, kan testinde pozitif çıkmıştı
Cansuu2818 didemkose hayırlı olsun rabbim sağlıklı sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin inşallah kan olduğu için değer daha düşük bile olsa çıkar diye düşünmüştüm
aysenuroztunc didemkose benimde şuan 11 inde olmam lazımdı dün kan verdim negatif inşallah bende sizin gibi olurum 😔🙏🏻
didemkose aysenuroztunc inşallah Rabbim isteyen herkese nasip etsin en hayırlı zamanda gönülde dualarımda herkes 🤍