SeherBerkman Karnımın alt tarafında baskı gibi birşey var ayağa kalkıyorum aşağı doğru birşey hissediyorum 31+4’üm bu arada. Sizce nedir bu
Eda71 34 +1 oldum bugün akşama doğru aynı sıkıntı bendede başladı kanepeye dahi oturamıyorum aşırı derecede baskı var ayağa kalkınca yürümede bile zorluk cekiyorum bacaklarıma kadar ağrı var geçen hafta 5gun hastanede yattım sancidan erken dogum riski vardı