Bbnbhjj Amin. Ben mesela ilk 3 ay deli gibi yiyordum bebeğe yarasın diye. Sonra düşündüm neden kahvaltıda 2 yumurta yiyorum ki zaten bi tane ile de bebek alması gereken besini alıyor😂. Hamur işi ekmek vs bunların zaten bi yararı yok. Son 3 aydır her şeyden az az yiyorum abartmadan, bakıyorum bebeğe bi zararı olmadı, üstelik ben de faydasını gördüm😃