damlaguneyerii Kızlar 28+3 haftalık hamileyim. 2 gündür iştahsızlığım var. Yaşayan var mı bu haftalarda bu durumu?? Keyifsiz halsizim de biraz
Hfdkmn damlaguneyerii evet bende ayni durumdayim 28 haftaligiz yaklasik bir bucuk haftadir öyleyim cogunlukla istahsizim ve yorgun hissediyorum hic birsey yapmadigim halde.. arada 1 gün istah geri geliyor sonra yine ayni oluyor
Zeynep_1997 damlaguneyerii haftalıkla alakası var mı bilmem ama bende de 2 gündür öyle 39+3 teyiz bizde havalardan da kaynaklı olabilir diye düşünüyorum
acemii_annee damlaguneyerii ben de 17 haftalığım. sizin gibi hem halsizim hem iştahsızım. çok çabuk yoruluyorum falan. normal şeylerdir muhtemelen
Aishvet7 Bende 6+3 um bendede iştahsızlık var 4 gündür falan sanki ne yesem kusucakmisim gibi hissediyorum midem çok hassaslasti