Hatırlayanlar bilir daha önceden de vajinal batma olarak post açmıştım kızlar bugün kontrole gittim doktpr Altan muayene ultrason felan baktı progestan kullanalım sabah akşam dedi bunlar doğum sancıları olabilir istirahat edelim bol bol dedi 2buçuk yaşında da kızım var nasıl yapıcam hiç bilmiyorum bu arada 28+4 haftalığım bana dua eder misiniz kızlar vaktinde sağlıkla gelsin kızım inşallah 🤲🏻😔