Smedine01 Kizlar merhaba Gecen hafta pazar gununden bu yana ishalim aslinda 1 2 gun ishal geri gun normal , normal olan 2 gun gecyor geri ishal oluyorum ve asiri sideetli karnim agriyor yerlerde kivraniyom normal mi bu durum ya yasayan var mi suan 30+1 deyim
Hernasipvaktineesirdir Smedine01 canım bende kurban bayramında ishal oldum sular dokunmuştu bana 1 hafta sürdü ve günde 10-15 defa tuvalate çıkıyordum kusma da vardı hatta bende. Doktora gittim serum bile takmadı uygun bulmuyorum hamilelikte dedi. Doğal yollardan atlat dedi. Bol su içtim patates muz falan yedim ev yoğurdu yedim en çokta. Öylelikle 10 güne toparladım. Ama bebeğe hiçbir zararı olmadı şükür.