Dün ayrıntılı ultrasonda bebeğimin sol ayağının içe dönük olduğunu öğrendik çok üzüldüm nedeni de şu herşey Allah tan o çok ayrı bı konu da doktor doğduğunda büyük ihtimalle ameliyatla düzeltilir dedi ama küçücük vücudunun bıçak altına yatmasına nasıl dayanırım bilmiyorum ameliyatsız düzelen var mı acaba 21+3 günlük olduk ilerleyen zamanlarda iyileşme şansı var mı onu da bilmiyorum