Ranakzrn ben hamileliğimin başından beri ise gidip gelirken yolu uzatıp hep yürüdüm. 37 haftalık oldum hala yürürüm, süreleri de hep 40 dakikadan aşağı olmuyor. Bu tempoya alışınca günlük hayatta da çok rahat ediyor insan. Sizin haftalarınizda doktoruma sorduğumda bana 20 dakikayı geçmesin demişti. Ufak ufak başlarsaniz iyi olur bence ama yine de doktorunuza danışın kesinlikle. Her gebenin süreci farklı oluyor. En iyisini yine doktorunuz bilir.