Yasdervse ben yaşadım ve perşembe günü boş gebelik olduğu için düşük yaptım 5.haftada muayeneye gittim kese göründü 6.haftada tekrar gittim içinde bebek yoktu ve ertesi gün düşük yaptım zaten 6.haftada doktor keseye bakınca içinde bir şey olmadığı görülüyor boş gebelikte beta değeri 5.haftada bakılmıştı normaldi oradan anlaşılmıyor pek