whitechocalete Bende tam tersi biliyorum ve hepte öyle oluyor benim arkadaşım hamileydi erkek bekliyolardı bi kaç kez doktor arkası dönük ama erkeğe benziyor demiş ama doğdu ki kız. İlk hamile kaldığımda bebek görmeye gittim evine ultrason fotosunu gösterdi yusyuvarlak benimkide fasülye gibi 😅😅 Bizim beyefendi her yerde ilk cinsiyetini gösterdi hep daha ben sormadan doktorlar cinsiyeti erkek diyor😅😅 Tabiki bu herkeste aynı olmayabilir mesela o arkadaşımın karnı top gibiydi çok şişmişti hep nası erkek aynı kız tipi gibi tipin var derdim bende şuan karnımda sanki plastik top var öne öne uzuyor karnım sipsivri😅 kilo almadım felan. Ama hep derim evladın kızı erkeği olmaz rabbim sağlıklı sıhhatli hayırlı evlatlar versin her birimize🥹😍😘🤲🏻