Emine_ylmaz63 Cansuaykut05 normal cnm bende yeni 9 haftaya girdim Ara ara oluyo hata şuan bile var progestan kullanıyom benim ilk gebeliğim erken Doğumla sonuçlandı bebeğimi kaybettim 25 haftalık ilen bu sefer çok dikatli olmaya çalışacm serklaj olacm
Gulsahim Cansuaykut05 evet canım normal bana da oluyor 11 oldum ama oluyordu yani ara ara hala oluyor
birkucukumut0811_ Cansuaykut05 Ayy bende 9+1 kuzum bende de oluyo kasık ağrısı aynı senin gibi arada gelio gidio normal kuzum rahim genişlio büyüyor o yüzden ağrılarımız olabiliyor 💜 saglicakla gelsinler insllah 🤲❣️