TugceBasaran Bebek arabası ne aldınız kızlar? Tecrübeli annelerim cevaplarsanız sevinirim 🙈 ağır olmasın, tek elle kapansın istiyorum baktığım bütün arabalar çok ağır 🤦
Ranakzrn TugceBasaran valla ben henüz almadim ama gidip baktim cybex alicam hic agir degil tek elle kapaniyo ve kaliteli
Gizmih TugceBasaran kraft kenya aldım . Cok hafif değil ama puseti arabaya koyunca kalan kısmı hafif portbebe ile biraz ağır oluyor ama tek elle kaldırılamayacak kadar değil. Çift yönlü olması ve dayanıklılığından dolayı tercih ettim
Meeryem TugceBasaran biz dun aldik ilk bebegim daha henuz kullanmadim ama guzel kullanisli duruyor civil baby force travel sistem nova aldik fiyatida gayet uygun bi bakin derim 😊
Nur_50 TugceBasaran canım ben buna bakacam arkadaşım önerdi çok hafif dedi ben Kraft travel getirttim aşırı ağır ve kabaydı iade ettim
Sumeyye237 Bende e bebekten baya bakip araştırmalar sonucu Hamilton kabin boy almaya karar verdim. Çalışan personeller den de bilgi aldik en çok joie ve hamilton tercih ediliyor dedi. Tek elle kapaniyor hafif tek sıkıntısı kabin boy arabalarda çift yön yok.
TugceBasaran Meeryem biraz ağır gibi görünüyor Nasıl tek elle kapanıyor mu fiyatı gerçekten çok iyiymiş
Seastar88 Valla aylarca döndük dolaştık arastırdık en sonunda Kraft Kenya aldık.Diğerlerine gore bana daha hafif geldi ama biz hep travel set baktık.Daha kullanmadık ama kapanınca omuza asılması,çift yonlu olması pratik geldi.
Meeryem TugceBasaran iki elinizle cok rahat kapatabilirsnz biz dun kurduk ben sabah tek basima kapattim zor degl civile gidip gozunuzlede gorun daha iyi olur
Ygmrsrcn TugceBasaran Prego aria pusetli modelini aldım ben. Kabin boy bebek arabası olarak geçiyor zaten. Hem tek elle kapanıyor hem de çok hafif kullanışı manevrası falan çok kolay oluyor. İncelemenizi tavsiye ederim
TugceBasaran Ygmrsrcn baby mall da ben de bunun gibi bir şey beğenmiştim emin olamadım 😅 prego ydu benziyordu buna
Ygmrsrcn TugceBasaran ben trendyoldan sipariş ettim ertesi gün geldi de hiç babymall den bakmadım açıkçası e bebekten prego soloya bakmıştım o da bı tık daha pahalıydı Aria hoşuma gitmişti 😂 ama kesinlikle alacaksanız kabin boy alın travellere hiç bakmayın derim ben hem çok yer kaplıyor hem ağır