Özel sektörde çalışıyorum 32+0 haftam pazar gününe geliyor. O yüzden hastaneden rapor alamayacağım 2 3 gün sonra alsam bir sıkıntı olur mu? Ve devlet hastanesine gittiğimde hemen rapor veriyor mu nasıl oluyor bilgisi olan yazabilir mi ? 3 4 gün sonra alınca ücrette kesinti oluyor mu yoksa günden mi kesiliyor