Ru23veyda anonimm1907 Şuan karaciğer yağlanması var bende. 28. Haftamdayım. Degerlerim yükselip iniyor. Kaşıntım var ama çok deneck kadar yok. Doktor ilerde kolestaz olabilirsin dedi. Gastroenterolojiye görüneceğim bayramdan sonra. Umarım bir şey çıkmaz
anonimm1907 ZmrtDilaa 3 gündür hastaneye yatışım verildi şiddetli kusmadan dolayı ultrasona götürdüler sadece karaciğer yağlanması var dedi kötü bir şey mi bilemedim