QBuse1123 Ekyg enfeksiyon vardır canım bende de var ilaç kullanıyorum doktora gitmelisin sarı akıntı yüzünden erken doğum riski var demişlerdi.
merve_bulut O haftalarda benimde oluyodu canım doktorum kokulu olmadıkça ve yanma hissi olmadıkça korkma rahim genişlediği için oluyo akıntılar demişti
Ekyg merve_bulut kokulu değil sadece ara ara oluyor genelde beyaz korkulacak bir şey yokmuş değil mi canm
merve_bulut Ekyg doktorum korkma demişti bana yanma vs yok demiştim ne güzel işte bebiş yer açıyo kendine demişti😄