Merhabalar erken doğum riskim var açılmam oldu Doktorlar dikiş yapmak istedi ama 24 haftada farkettik. O yüzden geç kalınmıştı yapmadılar onun yerine halka taktılar. Halka takıldıktan 2 gün sonra çok az suyum geldi hastanede yattım ama bir daha geliş olmadı hastaneden çıktım fakat riskim devam ediyor tabii ki yatmam gerekiyor benim gibi olan anneler var mıdır ya da bu hafta vardı doğum yapanlar neler var mı merak ediyorum