Benim de yeni gebeliğim var, bir kaç gün önce koyu kahverengi lekelenme oldu doktora gittiğimde keseyi gördük bir sıkıntı yok yerleşme kanaması dedi, pembe renkli veya yoğun pihtili kırmızı gelmediği sürece endişeye gerek yok dedi , ne olur ne olmaz diye progestan 200 mg verdi vajinal fitil olarak sabah akşam aliyorum akıntım daha da arttı ama endişe etmiyorum kahverengi olduğu için , ise de gidiyorum yatıp dinlenme durumum yok, zaten doktor düşecek olan yatsan da düşer düşmeyecek olan koşsan zıplasan da düşmez dedi, ben yine de çok ayakta kalmamaya ağır iş yapmamaya çalışıyorum. Gönlünü ferah tut Allah’ın izniyle sağ salim kavuşuruz inşallah bebişlerimize🙏🙏