Kızlar 36+0 da bebeğimin suyu bittiği için acil sezeryan olmuştum 12 gün oldu yarın 13. Gün ve doktor yarın taburcu olacağımızı söyledi😇 inanın hayatımda hiç bi şey beni bu kadar çok mutlu etmemişti mutluluktan koşasım var zıplayasım var bugün nasıl bitecek bilmiyorum 🙈