Likayolcusu Hastahanede doğum yaptım kendileri sisteme girdiklerni söylediler 10 güne alabilirmişim ama ikiz diye belirtemiyıruz biz kimlik bilginizi tek giriyoruz dedi otomatik olarak iki katımı alırım yoksa bir tane mi alınır?