Bence tembellik yapıyor bebek, 34teyim bir gün hareketli ertesi gün nadir alıyorum minik seyirmeler oluyorsa oluyor başka hissedemiyorum. Yukarıda arkadaşlar da yazmış yeri daralıyor yada çoğu zaman uyuyor. İçin rahat etcekse git ben pimpirikli analardan olmak istemediğim için ağrım sızım olmadıkça gitmiyorum. Nasıl kendini alıştırır isen öyle gidiyor. Benim de ilk gebeliğim bu arada.