sudecirak1716 Ben 14 haftalık oldum hala bişey demiyorlar çokta merak ediyorum Bursa’da oturup da özele giden varsa muayene ücretlerini paylaşır mısınız
Ulviyekhrmn02 sudecirak1716 ben neriman hanıma başlayacağım daha gitmedim 600 tl imiş. Sqğlıkçıya nakit 450 tl dedi