Kızlar merhaba bı konu hakkında danışmak istiyorum sizlere 32. Haftalık raporumu alıcam 2. Hamileliğim oğlum da raporum bitmisti iş başı yaptım ama artık ara vermek istiyorum, benim merak ettiğim 8 yıllık emegimi hakkımı alabilirmiyim araştırdığıma göre tazminatımı alamiyorum bu sebebden dolayı ama almak istiyorum çok hakkım var nasıl bir yol izlemeliyim