Sinemm canım benim nişan şöyle geldi önce kahverengi sümüksü leke gibi geldi akşam. Sonra emin olamadım yarına kadar bekledim. Sabahtan o leke daha da çoğalmıştı... üzerinden 3-4 saat geçtikten sonra bel ağrılarım girince anladım o gün Doğum yapacağımı. Zaten yavaş yavaş sancılar da başlıyor. Acele etme, sakin ol. Güzelce duşuna al. Çantanı hazırla .. mümkün olduğunca yürü evde açılman hızlansın. Ben hastaneye gittiğimde 3 cm açılmam vardı. Doktor bugün Doğum gerçekleşir demişti. 39+4 haftalıktım. Odama geçince de bol bol yürüdüm ve 6 cm açılmam olmuştu... suyum gelmediği içinde doktor kendisi patlatmıştı ☺Velhasıl çok konuştum ama biraz bilgilendirmek istedim. İyi doğumlar dilerim... 🙋🏻