Canlarım adetim düzenlidir normalde 28 günde bir olurum veya 27 29 değişir bazen ama bu sefer 3 gün önce yani dün akşam afedersiniz lavaboda peçeteye kahverengi akıntı gibi bir şey geldi adet oldum dedim fakat ped koydum hala bir kanamam yok sadece çok açık pembe azıcık oluyor şuan oda yok kanamam yok sizce bu durum normal mi ben ilk defa yaşıyorum