Benim de şekerim birden düşüyor be aniden acıyorum.diyet yapıyorum doktor beyaz ekmek tüketme dedi.
Bu hafta deneyeceğim bakalım glütensiz ekmek yiyeceğim.
Salatalara sirke katmak ve karbonhidratı protein ve yağ ile tüketmek ya da sonda tüketmek kan şekerinin düzeyini dengede tutar .yemekten sonra on dakika hareket etmek de..