Ksk1912 Merhaba anneler 1 aylık bebegım var kakasını yaparken cok zorlanıyor . Aynı durumu yaşayan var mı siz neler yapıyorsunuz
Sareeee Mama iciriyormusun ben oglumda bebekken kakasini zorla yapiyordu drumuz mamanin icine 1 çay kasigi zentin yagi ekle demisti gunde bir defa öyle rahat yapiyordu
Sareeee Ksk1912 mamasinin icine 1 çay kasigi zeytin yagi gunde bir defa ver icsin canm doktorumuz hem kakasini kolay yapar demisti bizde ise yaramisti