Selam. Kizlar 7 haftalik hamileyim. Dun acik kahverengi akinti geldi. Kasiklarimdada hafif agrilar oluyor. Bugun ama rengi acildi akintinin, geliyor yine de. 4-5 gun once muayene olmustum, bebekde bir sorun yoktu. Ama 2 gun once cok yormustum kendimi, ayakta kalmistim, ondan ola bilir mi? Acaba infeksiyon flndan mi yoksa normal mi boyle akintilar? Basina gelen oldu mu?