reinamm evde olan anneler için yani çalışmayacak olanlar icin manuel göğüs pompaları gayet ideal deniyor, ben böyle deneyeceğim sütüm göğsümde birikip akamaz da mastit olurum korkusundan. Malum bebekler sütün olsa bile ilk zamanlar alamayabiliyormuş memeyi, alamazsa göğüslerde birikiyormus süt ve mastit olabiliyormuş memelerde. O yüzden denemmeli