Lumlum Kızlar merhaba bugün ovülasyondan 8 gün sonrası test yapayım dedim biliyorum çok erken daha ama bi teste bakar mısınız
Birdemet95 Lumlum canım pozitif bu test inşallah:) varsa bitane daha yapabilirsin daha emin olmak adına ve en kesini de kan vermek zaten biliyorsun ☺ Hayırlı olsun diyelim🌸
badi_sabaa3 @Lumlum hemen mi çektiniz ☺️Eğer öyle ise görünür bir çizgi ama vakit geçtiyse kuruma çizgisi olabilir 🥲
Lumlum badi_sabaa3 yapar yapmaz böyleydi peçeteye sarıp çöpe attım daha erken diye umutlanmak istemedim ama bi sorayım yine deyip çıkarıp çektim ay duygularım çok karıştı :(
badi_sabaa3 @Lumlum bence ne olur ne olmaz doktor kontrolüne gidin bi şey kaybetmezsiniz ya da kan verin 🥹
Lumlum badi_sabaa3 Mmgndz Erken değil mi ama çıkar mı dersiniz, bi de çok kötü hastayım üşütmüşüm kendimi bi yanım da gitmek istiyorum ay kızlar inşallah pozitiftir gerçekten de :(
Lumlum Birdemet95 inşallah inşallah, pazartesi gününe randevu aldım hem kanda baktırıp hem de muayene olayım diyorum nasip tabi ama çok isterim olmasını herkes gibi
Angela00 Var gibi zaten 30lardayken testlerde çıkıyor artık testler de çok hassas ama yine kan vermek tabiki en iyisi, hakkınızda hayırlısı olur inşallah🙏🏻
nesibeasafbaris Lumlum acilde test verdim bende Çubuk’ta çıktı test dedim hiç sorgusuz yaptılar 2 3 saat içinde de sonuç çıktı
Lumlum Angela00 ay gittim doktordan azar işittim resmen moralimi çok bozdu daha adetine zaman var çıkmaz dedi bizden daha iyi biliyorsunuz bilmem ne dedi bi de hastaydım oturdum ağladım serum takılırken
Angela00 Lumlum devlet hastanesine mi gittiniz ? Ay nefret ediyorum kadın doğum hastanesi ve devletten insanı sürekli azarlıyolar çok rahatlar kanamayla gitsen bile ilgilenmiyolar😡