naneliseker_ Kızlar siz igneyi ve coraspirini ne zaman alıyorsunuz. Doktor sabah akşam fark etmiyor dedi. Ben sabah 8 de iğne ikindi vakti halimi alıyorum. Az siskinlik yapıyor sizde de yapiyor mu bilemedim.🫠
Berkos naneliseker_ Hergün aynı saatte vurmaya çalışıyorum iğneyi.. Gebeliğin başından beri şişkinlik var iğneden mi bilmiyorum 😀
beyza_77 naneliseker_ ben iğneyi sabah akşam aynı saatte oluyorum hapida öğlen içiyorum. 2 aydır oluyorum iğneyi vuracak yer kalmadı bacağa gecicem 🥹şişkinlikte basindan beri oluyo😇
Pinar4588 naneliseker_ Her sabah 9 da iğnemi vuruyorum akşam yemekten sonrada coraspin içiyordum 32. Haftamda coraspini bıraktık iğneyle devam. Şuan 34+4 olduk Şişkinlik yapmadı hiç bende
naneliseker_ beyza_77 ilk 4 ay karın dedi banada diğer yerlere geçsem iyiydi. Yanliz değilmişim benimde sis ya
Casper- Ben de Enox kullanıyorum akşamları mümkün olduğunca aynı saatlerde. Coraspirini de kahvaltıdan sonra iciyorum şişkinlik yapmadı hiç. Yalnız degilmisim ben de aynı her yerim mosmor oldu 🙄
Kubra-soyler Bana gebelikte coraspin kesti mide kanamasına yol acıyor die oksapar verdi o daha hafif die
Unukor 8.haftada coraspin kesti oksapari da gece 11 gibi yapiyorum ayni saatte yapmaya çalışıyorum genelde ☺️
Casper- Bugünki ultrasonumda bebeğimin suyu azaldığı için iğneyi 2 doza cikarabilirlermis kızlar çok korkuyorum. 16+4 hamileliğim yaşayan var mı bu durumu 😔
Yazmelegi_ naneliseker_ öğleden sonra 3 te hap aksam 9 da igne oluyorum şişkinlik te başından beri var zaten