milaninannesi
cocugumun tekmelerini hep solda hiss diyordum basindan berimi emin degilim bugun aksam ustu snaki birden içimde birsey tam abalmiyla.döndugunu hissettim icimde ole givi geldi ve o andan beri cocuk.simdi bi taraftan tekme atiyor yani kafasi dola.ayaklari saga gecti sizce bu nedemek cocugun dobmesi normal mi doktora gitsme.mi bu arafa 28+5 im