Tuba_a
Benim eşimde aile götüremediği için Şırnak’a taşınma derdimiz olmadı kendi memleketimde kendi evimi donattım şimdi ise burayı topluyorum Nisan’da eşim izine geldiğinde baza altındakilere ve kışlıkları koliledik , çocuğumuz da yok henüz ondan dolayı eşya çok değil ama ev büyük olduğu için eşyalar küçük gelmiş gözüme 45 tane koli oldu şuan 🥹
Gideceğimiz yerde de evimiz var büyük ihtimal kendi evimize düşeriz diye düşünüyoruz bu hafta içi jandarma batı çıkıyor artık doğuya da az kaldı son ana bir şey kalsın istemiyorum büyük kısmı toparladım gibi ilçeler de il bazında açıklanıyor bakalım ilçe de kesin olunca artık bir şey kalmıyor geriye
Amann 3 yıldır ayrıydık zaten hiç kafama takmıyorum yeterli kavuşalım sağ salim herşey yolunu bulur 🙈🥰