Suleuz Kizlar 3 aylik hamileyim asla kul tüy olmayan biriydim ama göbeğimde gözle görülür tüyler çıktı hep, başına gelen var mı neden olur
Sunshine__ Suleuz Bende de aynısı oldu valla göğüsümün etrafında bide belirgin çıkmaya başladı hormonlardan dolayı oluyormuş doktorum söylemişti
Ada_ada Suleuz Ayy bende de aynısı oldu ya, krem sürerken daha da belirginleşiyor. Bir şey de yapamıyorum
Suleuz Sunshine__ cinsiyet ile de alakalı diyen var erkek bebeğe hamile olunca çıkarmış diyorlar sizin cinsiyet nedir acaba
Kiymetyildiz Suleuz ben de öyleyim kıl tüy yönünden çok şanslıyım. Hamilelikte göbeğimde tüylenme oldu almamam gerektiğini doğumdan sonra döküleceğini söylediler umarım öyle olur
cagla9094 Ben de aynı sorunu yaşıyorum gebelik yaşayan kime sorduysam doğumdan sonra döküldüğünü söyledi o yüzden hiç ellemiyorum