Ezbuak Kızlar 22 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonu kapmışım kanamalı bir şekilde geliyor doktor kum veya taş düşürüyorsun dedi ilaç kullanıyorum ama çok fazla ağrım var ne yapmalıyım başına gelen oldu mu daha önce
Bbkk Ezbuak benimde başıma geldi kumdur o ama söyle ben dökememişim şuan taşlanmış cok sıkıntı çekiyorum bacaklarıma falan vuruyor hamilelikte ilaç kullanamıyorsun zaten bol bol su iç demişti doktor içmedim şuan zararını çekiyorum 8 ay oldu doğum yapalı kan gelmesi de kum olduğu için