Zlyh3057 Merhabalar, evimde beslediğim 3 tane kedim var ve 2 aylık hamileyim. Acaba kedisi olup hamile olanlar herhangi bir sıkıntı yaşadınız mı, sağlık problemi yaşamamak için ne gibi önlemler aldınız acaba?
Gizem60 Zlyh3057 hayır yaşamadım . Aşıları tam olduktan sonra ve mantarı vs olmadıktan sonra bi sıkıntı olmaz . Ama ben yine de tuvaletini temizlemiyorum nolur nolmaz diye 😄
nevermindcanim Zlyh3057 ben de 27 haftalık hamileyim bi tane kedim var, bana o kadar zararı yok ki, kumunu eşim değiştiriyor, aşılarını yaptırıyoruz, sokağa çıkmıyor zaten kedim hep evde, bi sıkıntı yaşamadık şimdiye kadar inşallah da yaşamayız😺
Kizilciksurubu Zlyh3057 Bizim de bir kedimiz var. Aşılarını yaptırıyoruz, çiğ et kesinlikle vermiyoruz. Dışarı çıkan bir kedi de değil. Tuvaletini de eşim temizliyor. Bir sıkıntı yaşamadık şimdilik.
Rabiamesut01 Zlyh3057 benimde 3 kedim vardı ilk düşük yaptığım hamileliğimde ve ben o hamileliğimi de kedilerime ne zaman yanaşsam kaşıntı tutmasıyla anladım ama korkma düşüğün bununla bi etkisi yok kalbi durmuştu 2 aylıkken 😚 eğer sende de bi kaşıntı öksürük gece yatamama varsa alerji testi yaptır derim🫶🏻
Zlyh3057 Rabiamesut01 çok şükür benim alerjim yok da eşim önceden astım hastasıydı, astımı tekrar gelirse diye korkuyoruz ama 1.5 yıldır da kedilerimiz bizimle 😄😇
Rabiamesut01 Zlyh3057 ha birde sakın tuvaletlerini sen temizleme eşine yaptır mümkünse o temizlerken sende yanında bulunma çok mikrop saçıyor etrafa
Zlyh3057 Rabiamesut01 Eşim malesef temizleyemiyor ya o sıkıntımız var 😄 ben eldiven takıp maskeyle temizliyorum malesef inşallah bir problem olmaz
Mrsfly Zlyh3057 benim kedimin aşıları iç dış parazitini aksatmıyoruz, mama dışında vermiyoruz ve dışarıya çıkmıyor. Kumunu da eşim temizliyor hiçbir sorun olmadı.
Gamgamze Zlyh3057 1 kedim 1 köpeğim var tuvaletini eldivenle temizliyorum sadece diper türlü aldığım başka hiçbir eylem yok doktorumda gerek olmadığını söyledi
yanlisanlamaama Zlyh3057 aşılarını hiç aksatmadık kaliteli mamalar yedi hiç çiğ beslenmedi eutğn veteriner kontrollerini aksatmadık kumunu da eşim temizledi hiç bir sorun yaşamadık 🥰 benim kedim hasta her gün ilaç içiyorum iki kez yani sürekli içli dışlı takılıyoruz 😀
ElaytA Zlyh3057 olmaz Allahin izniyle ben de aynıyım üstelik toxo teslim negatif cikti. Güzel düşünelim güzel olsun😍
Zlyh3057 Ay çok sevindim 😇 tek problemimiz sanırım tüy sorunu, normalde kedilerim hiç dışarı çıkmadıkları için kuduz aşısı, karma aşısı yapyırmamıştım. Sadece iç dış yaptırmıştım. Hamile olduğumu öğrendikten sonra diğer aşılarını da yaptırdık ama tüy sorunundan dolayı ailem baya endişeli. Tüy sorunu için de biotin maltı aldım veterinerden inşallah faydası olur 🥰
yanlisanlamaama Zlyh3057 kuduz konusunda haklısınız ama karma aşı kediniz dışarı çıksa da çıkmasa da yaptırılması gerekli hatta bence en önemli aşıdır. Siz dışarı çıkıp geliyorsunuz paçanıza sürtünen bir kediden hastalık kapabilir ve gerçekten çok ağır hastalıklar yaşanabilir karma aşıyı hiç aksatmayın sırf bu aşı olmadığı için arkadaşımın kedisini kaybettik bir kedisi de uzun süre tedavi gördü maddi manevi zor bir süreç oluyor. 😢
Aysegul57 Zlyh3057 merhaba benimde bir kedim var 😍 o benim ilk bebeğim bakımlarını eşim yapıyor tuvalet temizliği tarama vs. Aşılarını ve parazitini düzenli yaptırmaya dikkat ediyorum bir sorun olmadı şu ana kadar
Zlyh3057 yanlisanlamaama haklısınız, normalde 4 kedim vardı evde beslediğim. Aşılar da çok masraflı olunca yaptıramamıştık ama artık durum ciddi olunca hem onlar açısındn hem bizim açımızdan çok daha iyi oldu ☺️
ElaytA Zlyh3057 12 yasjnda oglum var. Kedi alerjisini 2 kedimle aştı. Simdi 33 haftalık hamileyim. Düzenli aşılarını olduktan ve kaliteli mama yedikten sonra herhangi bir sıkıntı görmüyorum. Toxo testim negatif çıktığı halde çok sukur bir sorun olmadı şu ana kadar. Onlar da benim evladım. Asla vazgeçmem onlardan 😍😍
Zlyh3057 ElaytA toxoplazma testini kaçıncı ayda yaptılar size? Bana 7 haftalıkken yaptılar negatif çıktı. Acaba tekrar toxoplazma testine baktırmak gerekiyor mu ki? Bazen endişeleniyorum acaba pozitif çıkar mı tekrar test yapsalar diye