Ozge0044 Kızlar yarın 32 haftalık olucaz ama 2 gündür özellikle adet sancısı gibi sancılarım oluyor normal mi acaba korkmalı mıyım bilmiyorum ama çok tedirginim
Kizilciksurubu Ozge0044 Ben de 31+6′yım, aynı ağrı bende de var. Biraz araştırdım, normalmiş. Kaslar gerginleştiğinden ve bebek ağırlaştığından adet ağrısı gibi ağrılar olabiliyormuş.