Merhaba kızlar bugün doktora randevumuz vardı normalde 29+1 iz kızımla ultrasonda 29+5 çıktı gelişimi 4 gün önce çıktı göbek çevresi 30+5 çıktı tatlıyla meyve çok tüketiyor musun dedi bende inanılmaz derece de meyve tüketiyorum sebep olarak onu söyledi ama benim ilk bebeğim olduğu için sanırım çok endişelendim normal dedi ama sizce de normal mi yada böyle başına gelen var mı ??