Senailhan [bilinmeyen] Doğrudur ben de 21. Haftada çok net hissediyordum hatta karnıma kumanda koyuyordum kumanda sallanıyordu 😂
Senailhan [bilinmeyen] Hissedersin artık biraz daha büyüsün içinde attığı taklaları bile hissedeceksin canım çok güzel bir his 😊
melegimibeklerken Ben de 20 haftalığım. Bazı günler hareket etmediği oluyor mu sizin de? Dün çok hareketliydi bugün hiç hissetmedim mesela
Hayrunisa melegimibeklerken doktor bana en net 21.22. Haftalarda hissedersin demişti bende de öyle oldu 22 ye girince daha net anladım
Alpveannesi melegimibeklerken evet canim bana da oluyor. O gun yorulmussam ozellikle cok hissetmiyorum. Doktor her sey yolunda diyorsa normaldir.
burcuali38 [bilinmeyen] ben ilk 19.haftada hissettim ama dışardan görülüp eşimin falan hissetmesi 23-24ü bulmuştu herkesinki aynı olmuyor demekki 😇