Merhaba kızlar
En başından hikayemi anlatmaya başlıyorum
20 mayıs sabahı kalktık eşimle beraber kahvaltı yaptı hiçbir ağrım yok hiç bir sızım yok neyse dışarıya çıktık eşimle arabaya bindik gezerken eşime döndüm dedim ki altıma kaçırıyorum galiba dedim güldüm😅sonra gezmeye devam ettik kayınvalideme oturmaya gittik lavaboya girdim alt tarafım komple kan apar topar kalktık hastaneye gittik ama eşim nasıl ağlıyo ben desen öyle yavrumu kaybettim diye düşük yaptım diye çok ağlıyorum hastaneye vardık muayene etti ebe beni bebek plesantadan ayrılmış dediler ve suyun geliyo dediler acil sezaryenla doğuma aldılar ama ben çantam hazır tabi doğal olarak 6 aylık bi hamilenin niye çantası hazır olsun ve hiçbir Muayenemde erken doğum riski olduğunu söylemediler apar topar ameliyat önlüğü giydirdiler damar yolu açıyorlar imza attırıyolar sonda taktılar ve herkes koşuşturuyordu hiç bir an olsun korkmadım gülerken girdim ameliyata gülerek çıktım dışarda oğlumla bizi bekleyen herkes ağlıyordu ama ben hiç ağlamadım hep olumlu düşünerek girdim ameliyata oysaki ilk ameliyatım ilk çocuğum herşeyim ilkti ve hiçbir hazırlığımız yoktu neyse ameliyat oldum bi uyandım etrafımda bizimkiler annem,babam kayınvalidem,kayınbabam,eşim,kardeşler ama yavrum yok yanımda çok acı çektim herkesin yavrusu yanında benimki yok 3 günkaldım hastanede ama her bebek sesi duyduğumda ruhum acıyordu benim oğlumun yanımda olmayışı beni mahvetti ve ona dokunamamak taburcu olduğu gün bebek doktoru yanına çağırdı ve çok umutlanmayın yaşamaz dedi tabi ben ağlama krizine giriyorum ama onun yanında ağlamamakiçin zor tutum dışarda ağladım hep beni güçsüz hissetmesin diye neyse ağır şeyler atlattık kısacası zor günlerdi ama atlattık Allah’a bin şükürler olsun dün yanına gittim görmeye ağı bi enfeksiyon geçirmişti solunuma bağlıydı dün çıkarmışlar kendi kendine nefes alıyordu benim oğlum savaşmayı becerdi inşallahta kazanacak prematüre anneleri hiçbir zaman umudunuzu kaybetmeyin yaşamaz diyen bebeğim yaşıyor şükürler olsun o yüzden üzülmeyin bol bol dua edin sütünüzü sağın onlar sizi hissediyor miniklerimiz😍🥰😘