Elfelf0 Sizinki istisnalardan biri diye düşünüyorum. Pipi ufak kalmış demişler 30 a kadar bunuda farkedememişler kız diyen olmuş, farkedebilecek olan bir doktor olmamış zaten çoğunda bağdaş kurmuş sizin bebek vs. görememişler haliyle tam. Sizin süreç sancılı olmuş biraz ☺️ Yoksa 12. haftadan itibaren kendini gösteren bebekler ve nokta atışı yapan doktorlarda var. Biride benim doktorum mesela sizin durum biraz uzamış 30 a kadar