Aybarssmom_ merhaba kızlar cinsiyet tahmini için çok mu erken dayanamadım bi atayım dedim ya🙈 umarım becermişimdir görsel olayını https://www.hizliresim.com/o2paaqo
Mavimi Aybarssmom_ benimde kesem Aynı böyle şekli falan herkes erkek diyor bende artık erkek hissetmeye başladım😁 10 Haftalık oldum
SevvaallEr Hafta kesın met bılgıler vermıyor, tahmın ıcın 12 de bulunuyolar, 15-16 da kesınlesıyor canım erkekse kızda bırazdaha bekleyın dıyolar emın olmak ıcın ama kımı doktorda emınse kız dıyebılıyor banada 14+5 te sımdı kız dedı ama acaba donermı dıyorum hep 🥲 Allah herkesın gonlune gore versin ya ama kız gıbı nub teorsıne gore bebek🥹 bendede nub teorısı tutttu😂
Aybarssmom_ SevvaallEr hadi ya hahahaha🤣 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım 🌼